متقاعدسازی بوستان یزد

9 می,2017
داروی گیاهی گیاهان دارویی طب سنتی ایران فواید گیاهان دارویی درمان نسخه گياهي خواص دارویی
00989136075075
Email: info@bustanco.ir
بوستان یزد

Yazd, Yazd
Phone: 00989136075075
My name is محمدصادق دهقان اشکذری داروی گیاهی گیاهان دارویی طب سنتی ایران فواید گیاهان دارویی درمان نسخه گياهي خواص دارویی
I live in Yazd, Yazd
بوستان یزد محمدصادق دهقان اشکذری
بوستان یزد
Yazd , Yazd Iran
00989136075075
داروی گیاهی گیاهان دارویی طب سنتی ایران فواید گیاهان دارویی درمان نسخه گياهي خواص دارویی
بوستان یزد
Rating: 5
Votes: 10000
Reviews: 10000
بوستان یزد

بوستان یزد

داروی گیاهی گیاهان دارویی طب سنتی ایران فواید گیاهان دارویی درمان نسخه گياهي خواص دارویی
بوستان یزد
روغن موضعی رباسین درمان زخم و سوختگی موارد مصرف درمان انواع زخم و سوختگی درمان زخم دیابت درمان زخم بستر شکل دارویی روغن موضعی قطره چکان ۳۰ میلی لیتر اجزاء تشکیل دهنده روغن گلسرخعصاره روغنی همیشه بهارموم زنبور عسل استاندارد شده این روغن برمبنای ۴۰۲ میلی گرم توتال فلانوئید در میلی لیتر استاندارد شده است منابع طب سنتی قانون مخزن الادویه قرابادین کبیرالاغراض الطبیه نکته مصرف کننده گرامی لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر وداشتن هرگونه پیشنهاد وانتقاد به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید شماره مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو ۰۱۴۶ ۹۲ س معرفی دارو تعدادی از ترکیبات اصلی این دارو از گیاه calendula officinalis تهیه میشود ماده موثره این دارو بصورت سیستمیک در درمان زخم دیابت زخم بستر وسوختگی عمل میکند ترکیبات مهم موجود در عصاره روغنی گیاه ازمیان ترکیبات زیاد موجود در عصاره گیاه همیشه بهار رزین هاتری ترپن ها گلوکزیدهای تلخ استرولها فلانوییدها و کاروتن شاخص تر هستند وعمده اثرات رباسین مربوط به ترکیبات فوق میباشد مکانیسم اثرگیاه همیشه بهاریکی ازبهترین داروهای گیاهی دردرمان التهابات پوستی بشمارمی رود ومی تواند التهاب پوست را از قبیل عفونت ضایعات فیزیکی را بهبودی کامل بخشد فرآورده های داروئی این گیاه التیام السرهای پوستی وزخمهائی که بکندی التیام می یابند را سرعت می بخشد همیشه بهار جهت درمان بیماریهای پوستی استفاده میشود واثرموثر ان روی ناراحتی های پوستی ثابت شده است همچنین این گیاه برای بریدگیها خراش قرمزی وبرافروختگی پوست شامل سوختگیها وافتاب سوختگی وعفونت پای ورزشکاران وبرای درمان ادار سوختگی پای اطفال مورد استفاده قرار میگیرد مهمترین مکانیسم اثردارای خاصیت tissue perfusion به سطح زخم وسوختگی بوده وهمچنین بعلت داشتن رزین ها دارای خاصیت ضد تاول وضد تورم میباشد به همین دلیل اگر رباسین بلافاصله بعد از سوختگیها قبل از تاول زدنمخصوصا سوختگیهای با اب یا بخار اب یا مواد غذایی داغ مصرف گردد بعد از نیم ساعت علاوه بر تسکین سوزش هیچ گونه عوارض سوختگی مانند تاول زدن قرمز شدن و سوزشی باقی نمی ماند یعنی بعد از نیم ساعت تمام عوارض سوختگی شامل تاول زدن از بین می رود بطوریکه نیازی به هیچ دارو و درمانی نیست ومحلی که سوخته بود کاملا به حالت اول بر میگرددهنگام ازمایشات بالینی ازمایش شده است به همین علت باید این دارو در دسترس شما باشد تا بلافاصله بعد از سوختگی به محل سوخته مالیده شود خواص درمانی رباسین افزایش خون رسانی فراهم کردن املاح مورد نیاز جهت ترمیم بافت دارای خاصیت ضد التهابی وضد میکربی میباشد نحوه و مقدار مصرف برای اینکه سوختگی یا زخم عفونی نشود قبل از مصرف رباسینباید سطح زخم با الکل کامفرداخل جعبه دارو ضدعفونی شود سپس چند قطره روغن رباسین را روی سوختگی یا زخم ریخته و با دستکش یکبار مصرف روی تمام سطح مورد نظرمالیده شود بعد از مصرف رباسین زخم یا سوختگی نیازی به پانسمان نداردواین عمل ۲ بار در روز صبح و شب بایدانجام شود مزایای استفاده از این دارو علائمی از زخم یا سوختگی باقی نمی ماند بدون نیاز به انتی بیوتیک بدون نیاز به پانسمان طریقه مصرف ابتدا محلول ضدعفونی الکل کامفر را روی زخم یا سوختگی ریخته و به مدت ۵ دقیقه صبر می کنید تا خشک شود نباید با حوله یا دستمال کاغذی خشک شود سپس رباسین به مقدار لازم روی زخم یا سوختگی ریخته و با دستکش یکبار مصرف همه جای آن بمالید تذکر جدی در سوختگیها قبل از مصرف دارو باید حمام رفته و کلیه تاولها برداشته شود زیرا داشتن تاول باعث عفونی شدن آن می گردد و در زخمهای دیابتی باید حمام رفته و سطح زخم پاک شود و در صورت داشتن پوست نکروز سیاه حمام رفته و به آهستگی با دست از روی زخم برداشته شود درصورت داشتن پوست سیاه دارو جذب نشده وزخم درمان نمی شود پس از اولین مصرف از این دارو تا یک هفته نباید محل سوختگی یا زخم شسته شود و هر روز باید الکل کامفر را روی سوختگی یا زخم بریزید نیازی به شستن محل زخم نیست و سپس رباسین طبق دستور مصرف می شود همچنین قابل ذکر است در جاهایی که زخم به استخوان نزدیک می باشد الکل کامفر کمی رقیق تر نموده بوسیله اب مقطر و سپس استفاده نمایید برای زخم هاییکه تازه بوجود امده زخمهای درحال خون ریزی نباید الکل کامفر استفاده نمایید چون این دارو باعث قطع خون ریزی میشود درصورتیکه الکل کامفر استفاده نمایید خون ریزی دیرتر قطع میشود عوارض جانبی تاکنون عوارض جانبی گزارش نشده است نکات قابل توجه حتما دوره درمان را کامل کنید دور از دسترس کودکان نگهداری کنید بعداز هر بار مصرف درب آن را محکم ببندید در دمای کمتر از۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید توجه داشته باشید که بعد از مصرف دارو زخم یا سوختگی به هیچ عنوان پانسمان نشود برای افتاب سوختگی سوختگی پای کودکان وزخمهای عادی تازه درحال خون ریزی الکل کامفر استفاده نشود قطره آمیلا رویش مجدد و جلوگیری از ریزش مو موارد مصرف رشد مو و رویش مجدد مو جلوگیری از ریزش مو تقویت و افزایش تراکم جلوگیری از سفیدی مو تقویت کننده ابرو و مژه شکل دارویی روغن موضعی قطره چکان ۶۰ میلی لیتر اجزاء تشکیل دهنده مصطکی آمله سلق مورد حنا مازوج کنجد سیاوشان منابع طب سنتی قانون مخزن الادویه قرابادین کبیر الاغراض الطبیه نکته مصرف کننده گرامی لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر وداشتن هرگونه پیشنهاد وانتقاد به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید شماره مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو ۰۴۵۰ ۹۴ س معرفی دارو بسیاری از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون یا در آستانه ازدواج کردن هستند یا قصد رفتن به مجلسی رسمی‌را دارند یا در انتظار ملاقات همسرشان در آینده نزدیکند یا قسمتی از پوست سرشان دیده می‌شود و می‌خواهند جای خالی بی مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصیه ای اند که چگونه موهای کوتاهشان در چند هفته بلند شود یا بلافاصله بعد از مصرف دارو دیگر موهایشان نریزدبا داروهاییکه ۱۰۰ درصد گیاهی باشد چنین امکانی وجود ندارد حتی داروهای شیمیایی نیز این تاثیر نمیتواند داشته باشد. امیلا فراورده طب سنتی میباشدکه سالیان طولانی برای رویش مو در یکی از مناطق یزد استفاده میشده است این فرمول در زمانهای بسیار قدیم بعضی از دختران کدخدا که نزدیک به ازدواجشان بوده مصرف میکردند این روغن سبب حجیم تر شدن مو و رشد مو میشد و موها براق پرپشت و سیاه تر نمایان میشد. با بررسی هایی که در ازمایشات انجام شد مشخص شد هم باعث ضخامت مو و هم باعث رشد تمام موها حتی موهاییکه که قبلا ریخته میشود بجز ۲ طرف جلویی سر یا همان شقیه. امیلا جریان خون به پوست و مویرگ های پیرامون فولیکول های مو را زیاد می کند وتکثیر سلول های ریشه مو را بیشتر می کند با طولانی تر کردن مرحله رشد مو آناژن باعث افزایش ضخامت موها میشود این فراورده طب سنتی غلاوه بر درمان ریزش مو باعث رشد مجدد موها نیز میشود مکانیزم اثر امیلا و مکمل ان به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی مانند خنثی کردن رادیکال های آزاد سبب تقویت و رشد بهتر موها می گردد. همچنین این دارو دارای ترکیباتی است که موجب کاهش سطح عوامل التهاب زا در سطح پوست و کاهش خارش و التهاب های موضعی پوست می شوند. ترکیبات طبیعی موجود در این دارو با ایجاد اثرات مشخص تحریکی بر روی پوست سبب باز شدن عروق بهبود گردش خون موضعی و تغذیه بهتر فولیکول مو شده و باعث بهبود رشد مو میشود. روش مصرف روزانه ۱ بار هر بار به مقدار نیاز از این دارو روی ناحیه مورد نظر ریخته و با نوک انگشتان به مدت چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. ۱ ساعت بعد از مصرف میتوانیید بشویید سپس با لوسیون همراه دارو بشویید. چنانچه سر دچار کمی خارش شود. این امر طبیعی بوده و نشانه رویش مجدد موها می باشد. از تماس این فرآورده با چشم ها خودداری شود .در صورت تماس چشم ها را به خوبی با آب سرد شستشو دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مصرف این دارو خودداری نمایید. تذکر در زمان مصرف دارو فقط از مکمل همراه دارو بعنوان شوینده سر استفاده شود در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید این لوسیون علاوه بر از بین بردن عوامل ریزش مو موجب تسریع و اثر بخشی بیشتردر درمان و نتیجه مطلوب گردد. تذکر در طول دوره درمان از مصرف هر نوع شامپو خوداری شود. تذکر از مصرف هم زمان امیلا و داروهای دیگر برای رشد مو خوداری شود. تذکر نباید داروها در معرض نور مستقیم خورشید نگهداری شود نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست. طریقه مصرف لوسیون مکمل این لوسیون در حمام بعنوان شوینده روی سر ریخته بمدت ۵ دقیقه صبر نموده و سپس بشویید در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید از شوینده های دیگر به هیچ عنوان مصرف نشود طول دوره درمان برای تقویت ابرو ۱ ماه برای جلوگیری از ریزش مو ۲ ماه و برای رشد مجدد مو ۶ ماه توصیه میگردد. آزمایشات انجام گرفته نشان می دهد که حداقل زمان مصرف این دارو تا حصول نتیجه مطلوب ۳ تا ۶ ماه می باشد. بدیهی است مصرف مداوم این فرآورده باعث تداوم بیشتر موها و عدم ریزش مجدد موها میشود. از قطع ناگهانی دارو خوداری کنید. قطع مصرف دارو باعث ریزش مجدد مو نمی‌شود اما توصیه میگردد با قطع مصرف دارو لوسیون مکمل ۱ بعنوان شوینده مصرف گردد این محلول با تنظیم چربی سر از ریزش مو حتی ریزش ارثی جلوگیری نموده و باعث رفع کامل شوره نیز میشود. میزان تاثیر آملا معمولا این دارو در بیماران جوان و در سال های اولیه ریزش مو کمتر از ۱۰ سال موثرتر است و بالای ۹۰درصد از بیماران با این دارو درمان میشوند و موهایشان رشد مجدد خواهد داشت امیلا از ریزش موهای سر جلوگیری کرده و موهای موجود را محکمتر می کندالبته بعضی از موها در استانه ریختن هستند که ریزش انها نمی توان متوقف کردولی امیلاباعث رشد مجدد انها میگردد. پس از مصرف؛ موها دوباره شروع به رشد می نمایداوایل رشد موها بصورت کرکی باریک و نرم وبی رنگ هستند و به زحمت قابل رویت هستند در صورتیکه دارو بصورت منظم مصرف شود به تدریج رنگ و ضخامت موهای روییده مانند سایر موها خواهد شد بیمار باید مطلع باشد که حد اقل ۲ ماه طول می کشد تا آثار مثبت دارو آشکار شود و حداقل اثر دارو بعد از ۶ ماه کاملا مشخص می شود و موها تقریبا بصورت طبیعی قابل مشاهده میباشد و روند رشد طبیعی موها اغاز میگردد شرکت دارویی بوستان یزد شرکت تحقیقاتی گیاهان دارویی بوستان یزد به همت آقای محمد صادق دهقانی اشکذری محقق طب سنتی در سال ۱۳۸۵ تحت شماره ۸۵۵۵ به ثبت رسیده است. عمده فعالیتهای بوستان یزد تحقیق و تهیه فرمولهای گیاهی پوست و مو است. دفتر مرکزی شرکت در پارک علم و فنآوری یزد مرکز بیوتکنولوژی قرار دارد و عمده اهداف آن مشاوره و آموزش تولید و بسته بندی پژوهش و تحقیقات است. محصولات بوستان یزد اعضای علمی و تحقیقاتی با پزشکان فوق تخصص دکتر دارو ساز کارشناسان و محققان طب سنتی با سابقه در زمینه گیاهان دارویی و تولید صنعتی داروهای گیاهی همکاری داریم. محصولات دارویی و درمانی نظر به نیاز و تقاضای بازار به داروهای گیاهی با استفاده از گیاهان دارویی با کیفیت اقدام به تولید قرص قطره شربت و ساشه با استانداردهای داخلی و بین المللی کرده ایم. دفاتر فروش و نمایندگی دفتر فروش مرکزی در پارک علم و فن آوری یزد مستقر است و امکان ارسال سفارشات تلفنی و اینترنتی را به تمام نقاط کشور به صورت عمده و خرده دارد. مشاوره و راهنمایی امکان مراجعه حضوری جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص داروهای تولیدی شرکت و انواع بیماری‌ها با دریافت نوبت قبلی وجود دارد.
روغن موضعی رباسین درمان زخم و سوختگی
Rated: 5 / 5 based on 10000 customer reviews
0 In stock
Product description: روغن موضعی رباسین درمان زخم و سوختگی موارد مصرف درمان انواع زخم و سوختگی درمان زخم دیابت درمان زخم بستر شکل دارویی روغن موضعی قطره چکان ۳۰ میلی لیتر اجزاء تشکیل دهنده روغن گلسرخعصاره روغنی همیشه بهارموم زنبور عسل استاندارد شده این روغن برمبنای ۴۰۲ میلی گرم توتال فلانوئید در میلی لیتر استاندارد شده است منابع طب سنتی قانون مخزن الادویه قرابادین کبیرالاغراض الطبیه نکته مصرف کننده گرامی لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر وداشتن هرگونه پیشنهاد وانتقاد به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید شماره مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو ۰۱۴۶ ۹۲ س معرفی دارو تعدادی از ترکیبات اصلی این دارو از گیاه calendula officinalis تهیه میشود ماده موثره این دارو بصورت سیستمیک در درمان زخم دیابت زخم بستر وسوختگی عمل میکند ترکیبات مهم موجود در عصاره روغنی گیاه ازمیان ترکیبات زیاد موجود در عصاره گیاه همیشه بهار رزین هاتری ترپن ها گلوکزیدهای تلخ استرولها فلانوییدها و کاروتن شاخص تر هستند وعمده اثرات رباسین مربوط به ترکیبات فوق میباشد مکانیسم اثرگیاه همیشه بهاریکی ازبهترین داروهای گیاهی دردرمان التهابات پوستی بشمارمی رود ومی تواند التهاب پوست را از قبیل عفونت ضایعات فیزیکی را بهبودی کامل بخشد فرآورده های داروئی این گیاه التیام السرهای پوستی وزخمهائی که بکندی التیام می یابند را سرعت می بخشد همیشه بهار جهت درمان بیماریهای پوستی استفاده میشود واثرموثر ان روی ناراحتی های پوستی ثابت شده است همچنین این گیاه برای بریدگیها خراش قرمزی وبرافروختگی پوست شامل سوختگیها وافتاب سوختگی وعفونت پای ورزشکاران وبرای درمان ادار سوختگی پای اطفال مورد استفاده قرار میگیرد مهمترین مکانیسم اثردارای خاصیت tissue perfusion به سطح زخم وسوختگی بوده وهمچنین بعلت داشتن رزین ها دارای خاصیت ضد تاول وضد تورم میباشد به همین دلیل اگر رباسین بلافاصله بعد از سوختگیها قبل از تاول زدنمخصوصا سوختگیهای با اب یا بخار اب یا مواد غذایی داغ مصرف گردد بعد از نیم ساعت علاوه بر تسکین سوزش هیچ گونه عوارض سوختگی مانند تاول زدن قرمز شدن و سوزشی باقی نمی ماند یعنی بعد از نیم ساعت تمام عوارض سوختگی شامل تاول زدن از بین می رود بطوریکه نیازی به هیچ دارو و درمانی نیست ومحلی که سوخته بود کاملا به حالت اول بر میگرددهنگام ازمایشات بالینی ازمایش شده است به همین علت باید این دارو در دسترس شما باشد تا بلافاصله بعد از سوختگی به محل سوخته مالیده شود خواص درمانی رباسین افزایش خون رسانی فراهم کردن املاح مورد نیاز جهت ترمیم بافت دارای خاصیت ضد التهابی وضد میکربی میباشد نحوه و مقدار مصرف برای اینکه سوختگی یا زخم عفونی نشود قبل از مصرف رباسینباید سطح زخم با الکل کامفرداخل جعبه دارو ضدعفونی شود سپس چند قطره روغن رباسین را روی سوختگی یا زخم ریخته و با دستکش یکبار مصرف روی تمام سطح مورد نظرمالیده شود بعد از مصرف رباسین زخم یا سوختگی نیازی به پانسمان نداردواین عمل ۲ بار در روز صبح و شب بایدانجام شود مزایای استفاده از این دارو علائمی از زخم یا سوختگی باقی نمی ماند بدون نیاز به انتی بیوتیک بدون نیاز به پانسمان طریقه مصرف ابتدا محلول ضدعفونی الکل کامفر را روی زخم یا سوختگی ریخته و به مدت ۵ دقیقه صبر می کنید تا خشک شود نباید با حوله یا دستمال کاغذی خشک شود سپس رباسین به مقدار لازم روی زخم یا سوختگی ریخته و با دستکش یکبار مصرف همه جای آن بمالید تذکر جدی در سوختگیها قبل از مصرف دارو باید حمام رفته و کلیه تاولها برداشته شود زیرا داشتن تاول باعث عفونی شدن آن می گردد و در زخمهای دیابتی باید حمام رفته و سطح زخم پاک شود و در صورت داشتن پوست نکروز سیاه حمام رفته و به آهستگی با دست از روی زخم برداشته شود درصورت داشتن پوست سیاه دارو جذب نشده وزخم درمان نمی شود پس از اولین مصرف از این دارو تا یک هفته نباید محل سوختگی یا زخم شسته شود و هر روز باید الکل کامفر را روی سوختگی یا زخم بریزید نیازی به شستن محل زخم نیست و سپس رباسین طبق دستور مصرف می شود همچنین قابل ذکر است در جاهایی که زخم به استخوان نزدیک می باشد الکل کامفر کمی رقیق تر نموده بوسیله اب مقطر و سپس استفاده نمایید برای زخم هاییکه تازه بوجود امده زخمهای درحال خون ریزی نباید الکل کامفر استفاده نمایید چون این دارو باعث قطع خون ریزی میشود درصورتیکه الکل کامفر استفاده نمایید خون ریزی دیرتر قطع میشود عوارض جانبی تاکنون عوارض جانبی گزارش نشده است نکات قابل توجه حتما دوره درمان را کامل کنید دور از دسترس کودکان نگهداری کنید بعداز هر بار مصرف درب آن را محکم ببندید در دمای کمتر از۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید توجه داشته باشید که بعد از مصرف دارو زخم یا سوختگی به هیچ عنوان پانسمان نشود برای افتاب سوختگی سوختگی پای کودکان وزخمهای عادی تازه درحال خون ریزی الکل کامفر استفاده نشود
قطره آمیلا رویش مجدد و جلوگیری از ریزش مو
Rated: 5 / 5 based on 10000 customer reviews
0 In stock
Product description: قطره آمیلا رویش مجدد و جلوگیری از ریزش مو موارد مصرف رشد مو و رویش مجدد مو جلوگیری از ریزش مو تقویت و افزایش تراکم جلوگیری از سفیدی مو تقویت کننده ابرو و مژه شکل دارویی روغن موضعی قطره چکان ۶۰ میلی لیتر اجزاء تشکیل دهنده مصطکی آمله سلق مورد حنا مازوج کنجد سیاوشان منابع طب سنتی قانون مخزن الادویه قرابادین کبیر الاغراض الطبیه نکته مصرف کننده گرامی لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر وداشتن هرگونه پیشنهاد وانتقاد به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید شماره مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو ۰۴۵۰ ۹۴ س معرفی دارو بسیاری از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون یا در آستانه ازدواج کردن هستند یا قصد رفتن به مجلسی رسمی‌را دارند یا در انتظار ملاقات همسرشان در آینده نزدیکند یا قسمتی از پوست سرشان دیده می‌شود و می‌خواهند جای خالی بی مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصیه ای اند که چگونه موهای کوتاهشان در چند هفته بلند شود یا بلافاصله بعد از مصرف دارو دیگر موهایشان نریزدبا داروهاییکه ۱۰۰ درصد گیاهی باشد چنین امکانی وجود ندارد حتی داروهای شیمیایی نیز این تاثیر نمیتواند داشته باشد. امیلا فراورده طب سنتی میباشدکه سالیان طولانی برای رویش مو در یکی از مناطق یزد استفاده میشده است این فرمول در زمانهای بسیار قدیم بعضی از دختران کدخدا که نزدیک به ازدواجشان بوده مصرف میکردند این روغن سبب حجیم تر شدن مو و رشد مو میشد و موها براق پرپشت و سیاه تر نمایان میشد. با بررسی هایی که در ازمایشات انجام شد مشخص شد هم باعث ضخامت مو و هم باعث رشد تمام موها حتی موهاییکه که قبلا ریخته میشود بجز ۲ طرف جلویی سر یا همان شقیه. امیلا جریان خون به پوست و مویرگ های پیرامون فولیکول های مو را زیاد می کند وتکثیر سلول های ریشه مو را بیشتر می کند با طولانی تر کردن مرحله رشد مو آناژن باعث افزایش ضخامت موها میشود این فراورده طب سنتی غلاوه بر درمان ریزش مو باعث رشد مجدد موها نیز میشود مکانیزم اثر امیلا و مکمل ان به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی مانند خنثی کردن رادیکال های آزاد سبب تقویت و رشد بهتر موها می گردد. همچنین این دارو دارای ترکیباتی است که موجب کاهش سطح عوامل التهاب زا در سطح پوست و کاهش خارش و التهاب های موضعی پوست می شوند. ترکیبات طبیعی موجود در این دارو با ایجاد اثرات مشخص تحریکی بر روی پوست سبب باز شدن عروق بهبود گردش خون موضعی و تغذیه بهتر فولیکول مو شده و باعث بهبود رشد مو میشود. روش مصرف روزانه ۱ بار هر بار به مقدار نیاز از این دارو روی ناحیه مورد نظر ریخته و با نوک انگشتان به مدت چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. ۱ ساعت بعد از مصرف میتوانیید بشویید سپس با لوسیون همراه دارو بشویید. چنانچه سر دچار کمی خارش شود. این امر طبیعی بوده و نشانه رویش مجدد موها می باشد. از تماس این فرآورده با چشم ها خودداری شود .در صورت تماس چشم ها را به خوبی با آب سرد شستشو دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مصرف این دارو خودداری نمایید. تذکر در زمان مصرف دارو فقط از مکمل همراه دارو بعنوان شوینده سر استفاده شود در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید این لوسیون علاوه بر از بین بردن عوامل ریزش مو موجب تسریع و اثر بخشی بیشتردر درمان و نتیجه مطلوب گردد. تذکر در طول دوره درمان از مصرف هر نوع شامپو خوداری شود. تذکر از مصرف هم زمان امیلا و داروهای دیگر برای رشد مو خوداری شود. تذکر نباید داروها در معرض نور مستقیم خورشید نگهداری شود نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست. طریقه مصرف لوسیون مکمل این لوسیون در حمام بعنوان شوینده روی سر ریخته بمدت ۵ دقیقه صبر نموده و سپس بشویید در صورتیکه سرتان چرب میباشد قبل از مصرف مکمل فقط با صابون بشویید از شوینده های دیگر به هیچ عنوان مصرف نشود طول دوره درمان برای تقویت ابرو ۱ ماه برای جلوگیری از ریزش مو ۲ ماه و برای رشد مجدد مو ۶ ماه توصیه میگردد. آزمایشات انجام گرفته نشان می دهد که حداقل زمان مصرف این دارو تا حصول نتیجه مطلوب ۳ تا ۶ ماه می باشد. بدیهی است مصرف مداوم این فرآورده باعث تداوم بیشتر موها و عدم ریزش مجدد موها میشود. از قطع ناگهانی دارو خوداری کنید. قطع مصرف دارو باعث ریزش مجدد مو نمی‌شود اما توصیه میگردد با قطع مصرف دارو لوسیون مکمل ۱ بعنوان شوینده مصرف گردد این محلول با تنظیم چربی سر از ریزش مو حتی ریزش ارثی جلوگیری نموده و باعث رفع کامل شوره نیز میشود. میزان تاثیر آملا معمولا این دارو در بیماران جوان و در سال های اولیه ریزش مو کمتر از ۱۰ سال موثرتر است و بالای ۹۰درصد از بیماران با این دارو درمان میشوند و موهایشان رشد مجدد خواهد داشت امیلا از ریزش موهای سر جلوگیری کرده و موهای موجود را محکمتر می کندالبته بعضی از موها در استانه ریختن هستند که ریزش انها نمی توان متوقف کردولی امیلاباعث رشد مجدد انها میگردد. پس از مصرف؛ موها دوباره شروع به رشد می نمایداوایل رشد موها بصورت کرکی باریک و نرم وبی رنگ هستند و به زحمت قابل رویت هستند در صورتیکه دارو بصورت منظم مصرف شود به تدریج رنگ و ضخامت موهای روییده مانند سایر موها خواهد شد بیمار باید مطلع باشد که حد اقل ۲ ماه طول می کشد تا آثار مثبت دارو آشکار شود و حداقل اثر دارو بعد از ۶ ماه کاملا مشخص می شود و موها تقریبا بصورت طبیعی قابل مشاهده میباشد و روند رشد طبیعی موها اغاز میگردد

متقاعدسازی

اقرار کنید… حتماً شده به تبلیغی نگاه کنید و با خودتان فکر کنید “من هم به یکی از این کوسن‌های نرم و راحت نیاز دارم.” به احتمال زیاد، خودتان هم در این مواقع، ته ذهنتان می‌دانید که واقعاً اینطور نیست. شما به این کوسن‌ها نیاز ندارید. اما چیزی راجع به این تبلیغ، باعث شده بخواهید تلفن را بردارید و یک جفت سفارش بدهید. بله، شما باید قبل از تمام شدن این محصول، خرید خود را انجام دهید. کاملاً هم در این مورد مجاب شده‌اید. اما چگونه؟ چه چیزی راجع به این محصول شما را متقاعد به خرید کرده است؟

بگذارید واقعیت را به شما بگویم – اصلاً ذهن شما به این محصول اهمیّت نمی‌دهد. فقط در یک میانبر ذهنی افتاده است و بر اساس آن رفتار می‌کند.

اما منظور ما از میانبر ذهنی چیست؟ در این سری مطالب نه تنها می‌فهمید که میانبر ذهنی چیست و چرا به رفتار غیر منطقی ما منجر می‌شود، بلکه با ۷ اصل اساسی برای متقاعدسازی مشتریان به گفته چالدینی آشنا می‌شوید. بله! همان اصولی که هیچ ربطی به محصول یا خدمات ما ندارند، ولی همچنان در فروش آنها تاثیرگذار هستند.

ما انسان‌های ماشینی و میانبرهای ذهنیمان

درد خوب نیست. اگر بحثی در این مورد دارید، خواهشاً همین الان یک سوزن در دست خود فرو کنید. آی… شما درد خود را با یک صدا نشان می‌دهید و ناخوداگاه دست خود را عقب می‌کشید. چرا؟ واقعاً یک سوزن آنقدری درد ندارد که بخواهید چنین واکنش جدی‌ای به آن نشان دهید.

این دقیقاً همان نکته‌ای است که راجع به آن صحبت می‌کنیم: واکنش ما، ارتباطی به درک ما از موضوع ندارد. همین که به درد ناشی از سوزن فکر کردیم، کافی بوده تا یک الگوی رفتاری خودکار در ما فعال شود که تمام بخش‌های منطقی ذهن را نادیده می‌گیرد. بله، به این ترتیب است که ما یک میانبر ذهنی را تجربه می‌کنیم.

شاید بپرسید چرا اینگونه است؟

خب، زندگی چیز پیچیده‌ای است. هر روز بسیاری موقعیت و انتخاب مختلف همچون بمب بر سر ما فرود می‌آید. اما خوشبختانه ذهن ما به نحوی ساخته شده تا این فشار را با شناسایی الگوها در هر لحظه کاهش دهد و به صورت خودکار یک توالی مناسب از واکنش‌هایی تمرین‌شده و درست را فعال کند.

واقعیت این است که در اکثر مواقع، ذهن شما با تبحر، تمام تصمیم‌های غیر ضروری را میانبر می‌زند و از آنها طفره می‌رود. اما گاهی هم می‌شود که به خودتان بیایید و ببینید کاری که می‌کنید، چندان منطقی نیست. مثلاً خرید یک کوزه تزئینی از اینترنت، ساعت ۲ شب.

حالا بیایید به سراغ نظریه چالدینی برویم و ببینیم اصلی‌ترین راه‌های مقاعدسازی با توجه به این میانبرهای ذهنی، از نظر او چه هستند.

با رابرت چالدینی و اصول متقاعدسازی او آشنا شوید!

ما قرار است در این سری مطالب با اصولی آشنا شوید که در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهند کرد و به راحتی می‌توانند شانس تبدیل شدن مخاطبان شما به مشتری را افزایش دهند و حتی راهکارهایی برای استفاده از آنها به شما بدهیم. اما قبل از هر چیز، بگذارید کسی که این اصول را مطرح کرده، بهتر بشناسیم.

یکی از مطرح‌ترین افرادی که تا به حال در زمینه متقاعدسازی و روش‌های آن نوشته است، دکتر رابرت چالدینی (Robert Cialdini) است. روانشناسی که تا به حال چندین کتاب در مورد متقاعدسازی منتشر کرده و بیش از ۲ میلیون نسخه از این کتاب‌ها را در جهان به فروش رسانده است. کتاب او به نام “تاثیرگذاری: روانشناسنی متقاعدسازی” نتیجه سه سال تحقیق میدانی بود. تحقیقاتی که در طی آنها او به عنوان مشتری به سراغ شرکت‌های مختلف می‌رفت تا ببیند در زندگی واقعی، تجارت‌ها چطور تلاش می‌کنند مخاطبان خود را متقاعد کنند.

او در این تحقیقات متوجه شد که هر چند صدها تاکتیک مختلف برای جذب مشتری وجود دارد، اما در حقیقت تنها ۶ اصل جهانی هستند که تمام این تاکتیک‌ها را توضیح می‌دهند و می‌توانند به ما در متقاعدسازی مخاطبان خود کمک کنند. ۶ تا؟ اما ما که گفته بودیم قرار است با ۷ روش متقاعدسازی آشنا شوید. اشتباهی صورت نگرفته است. آقای چالدینی همین امسال کتاب جدیدی را منتشر کرد و در آن یک قانون هفتم را نیز به لیست خود اضافه کرد. قانونی که تا به حال از زیر چشمان تیزبین او در رفته بود.

دکتر چالدینی معتقد است که این ۷ اصل به صورت غریزی در هر انسانی وجود دارند و از آنها بسیار در بازاریابی و فروش استفاده (و گاهی سوءاستفاده) می‌شود. او به هیچ‌وجه تجارت‌ها را از استفاده از این ۷ اصل منع نکرده است. بلکه معتقد است که مشتریان هم باید با این تکنیک‌ها آشنا شوند تا از تجارت‌های بی‌اخلاقی که می‌خواهند به این روش‌ها محصول بد خود را بفروشند، دوری کنند.

اکنون بیایید با هم نگاهی به این ۷ قانون متقاعدسازی داشته باشیم و ببینیم که چرا اینقدر در دنیا سر و صدا کرده‌اند. ما همچنین برای ادای دین به دکتر چالدینی، به بررسی روش‌های استفاده درست و نادرست از این اصول بازاریابی خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید:  تکنیک فروش: به مشتریان خود حق انتخاب بدهید

این اصول متقاعدسازی چه هستند؟

7-rules-of-persuasion

در این مطلب، ما یک نگاه کلی به تک تک این اصول متقاعدسازی خواهیم داشت و در مطالب بعدی، هر یک را به طور کامل بررسی می‌کنیم تا ببینیم چطور می‌توان از این یافته‌های روانشناسی در بازاریابی (و البته، هر جای دیگری) استفاده کرد.

۱․ عمل متقابل (Reciprocity)

ما همیشه می‌خواهیم لطف دیگران را جبران کنیم و در دِین کسی نباشیم. فرض کنیم امروز روز تولدتان است. من هم برای شما یک هدیه خریده‌ام تا تولدتان را تبریک گفته باشم. با این حساب، شما نمی‌خواهید در روز تولد من، برایم یک هدیه بخرید؟ حتماً جواب شما مثبت است. مهم هم نیست که هدیه من را دوست داشته‌اید یا نه. عمل متقابل یک اصل است که در تمام جوامع بشری یافت می‌شود و می‌تواند در متقاعدسازی مشتریان شما نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

۲․ تعهد و یکپارچگی (Commitment & Consistency)

ما معمولاً به انتخاب‌های قبلی خود پایبند می‌مانیم و تصمیم‌های جدیدمان با آنها همخوانی دارند. چرا؟ خب، چون دوست نداریم در نگاه خودمان یا بقیه به عنوان یک انسان دورو شناخته شویم. بنابراین وقتی که موضع خود را در مورد چیزی مشخص کردیم، دیگر به سختی نظر خود را عوض خواهیم کرد. تکنیک پا لای در کاملاً بر اساس این اصل متقاعدسازی عمل می‌کند. در این تکنیک، شما ابتدا یک درخواست کوچک از مشتری می‌کنید و بعد از گرفتن جواب مثبت، درخواست اصلی خود را مطرح می‌کنید.

حتما بخوانید:  تکنیک متقاعدسازی: پای خود را لای درِ فروش بگذارید!

۳․ مدرک اجتماعی (Social Proof)

این اصل ساده است: بقیه آن را تائید می‌کنند، پس حتماً خوب است. این ایده دیگر آنقدر در فضای آنلاین عادی شده که هر روز در سایت‌های مختلف با آن روبرو هستیم. سایت‌هایی که به ما می‌گویند در حال حاضر چه تعداد مشتری دارند، نظرات مثبت مشتریان خود را با ما به اشتراک می‌گذارند و برندهای بزرگی را معرفی می‌کنند که مشتری آنها هستند. تمام این تکنیک‌ های فروش بر اساس این اصل شکل گرفته‌اند.

حتی خود شما هم تحت تاثیر این اصل هستید: اگر گروهی از آدم‌ها را ببینید که به آسمان نگاه می‌کنند، واکنش شما چه خواهد بود؟ بله، شما هم به آسمان نگاه خوهید کرد.

۴․ علاقه‌مندی (Liking)

ما، به شدت، تحت تاثیر فردی هستیم که دوستش داریم و معمولاً نظرات او را به راحتی قبول می‌کنیم. حالا این فرد می‌تواند یک دوست نزدیک و صمیمی باشد، یا یک ستاره سینمایی که ما سبک لباس پوشیدنش را تقلید می‌کنیم. این اصل دقیقاً توضیح می‌دهد که چرا بازاریابی دهان به دهان تا این حد موثر است.

حتما بخوانید:  تماشا کنید: آیا ما واقعاً بر تصمیم‌های خود تسلط داریم؟

۵․ قدرت و اعتبار (Authority)

اگر قبول کنید که کسی در کاری تبحر دارد و از شما بیشتر می‌داند، راحت‌تر حرف‌هایش را قبول خواهید کرد و به او اعتماد می‌کنید. اصل قدرت در همه‌جا حضور دارد و همان دلیلی است که یک دانش‌آموز به حرف معلم خود گوش می‌دهد، یک سرباز به حرف مافوق خود و یک کودک به حرف والدین خود. در بازاریابی نیز از این اصل بسیار استفاده می‌شود. برای اینکه بفهمید چگونه، به زمانی فکر کنید که یک دندان‌پزشک، به شما خمیردندانی را پیشنهاد می‌دهد.

۶․ کمیابی (Scarcity)

ما همیشه جذب چیزهایی می‌شویم که انحصاری هستند و سخت به دست می‌آیند. اقتصاد جهانی به کل بر پایه اصل کمیابی کار می‌کند. طلا ارزشمند است چون کمیاب است. پول هم همینطور. کمیابی است که ارزش چیزها را مشخص می‌کند. کسب و کارهای ایرانی بیشتر از هر اصل دیگری، کمیابی را در بازاریابی خود به کار می‌گیرند. منظور من آن زمانی است که شما متوجه می‌شوید برای دریافت ۲۰% تخفیف، فقط یک روز فرصت دارید.

۷․ یگانگی (Unity)

داشتن یک حس هویّت مشترک می‌تواند در متقاعدسازی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد. این جدیدترین اصلی است که چالدینی به لیست اصول خود اضافه کرده است و به ما توضیح داده که منظور از آن، شباهت‌های ساده نیست، بلکه زمانی است که ارزش‌های افراد با هم همخوانی دارند. یعنی وقتی که مخاطب به خود بگوید “اون هم یکی از ماست”، نه وقتی که بگوید “او هم شبیه ماست”.